Menü
Menü
TEKLİF FORMU

Listenizde ürün bulunmuyor

Geri Dön

Promosyon Nedir?


Promosyon Nedir? Ne Anlama Gelir?

Promosyon, satış, üretim ve marka sadakati geliştirmek amacıyla ürün, ürün grubu, marka ve şirket hakkındaki bilgileri potansiyel alıcılara yaymak anlamına gelir. Bununla birlikte promosyon, aşağıdaki avantajları da beraberinde getirir:

  • Potansiyel alıcılara ürünün özelliklerinin ve kullanımlarının kullanılabilirliği hakkında bilgi sağlamak.
  • Müşteriler arasında farkındalık ve ilgi yaratarak bir ürüne olan talebi arttırmak.
  • Marka sadakatini yaratarak ürünü rakip üründen ayırt etmek.
  • Ürünün önemini ve özelliklerini vurgulayarak satışları dengelemek.


Promosyonun Temel Amacı

Promosyonun temel amacı, müşterileri satın almaya ikna etmektir ve temel olarak iki tür satış etkinliğini içerir:

  • Reklam
  • Kişisel Satış

Ürün tanıtımının önemi, hiçbir firmanın müşterilere etkili bir şekilde ulaşmadan pazarda ayakta kalamayacağı ve müşterilere benzersiz bir avantaj sağlanmadığı takdirde diğer piyasa oyuncularıyla rekabet edemediği gerçeğinde yatmaktadır.
 

Neden Promosyon Ürünlerine İhtiyacınız Var?

Sürekli değişen reklam eğilimlerinin olduğu bir dünyada, hiç eskimeyen, tanıtım ürünleri yapan bir pazarlama çözümü var. Araştırmalar, tanıtım ürünlerinin tüm nesiller boyunca en yüksek reklam aracı olarak sıralandığını gösteriyor. Markanızın erişimini genişletmek istiyorsanız, bunun yolu promosyon ürünleridir. 

Yapılan araştırmalara göre on tüketicinin yaklaşık dokuzu bir promosyon ürününün markasını hatırlıyor ve yaklaşık on kişinin sekizi bir promosyon ürünü aldıktan sonra markayı arıyor.
Öyleyse, promosyon ürünlerinin kim, ne, nerede ve neden olduğunu tartışalım.
 

Promosyon Ürünlerinin Avantajları

Tüketicilerin yaklaşık %28'i her gün promosyon ürünlerine maruz kalmakla birlikte yaklaşık %81'i bir yıldan uzun süredir promosyon ürünlerini saklamaktadır. Ürünün doğrudan alıcısına ürün ulaşmasa bile, bir başkasına ulaşma ihtimalleri (dolayısıyla markanızın erişimini genişletme şansı) düşünülürse, markanıza ne kadar çok maruz kalınırsa iş ve satışta o kadar iyi sonuçlar göreceksiniz.
 

Promosyon Ürünlerini Nerede Verebilirsin?

Beğendiğiniz herhangi bir yer! Promosyon ürünlerinin verileceği yer ve zaman tamamen sizin kararınızdır. Promosyon ürünleri, potansiyel müşterilere veya onların müşterilerine ücretsiz hediyeler olarak kullanılabilir. Veya daha geniş bir erişim arıyorsanız, ürünlerinizi ticari fuarlarda veya genel etkinliklerde dağıtabilirsiniz. Promosyon ürünleri ayrıca mükemmel performans gösteren çalışanlar için teşvik olarak kullanılabilir.
 

Promosyon Ürünleri Neden Etkilidir?

İnsanların% 71'i, satın alma davranışlarını önemli ölçüde etkileyen bir promosyon ürünü aldıklarında kendilerini mutlu hissederler. Tüketicilerin %83'ü, aldıkları promosyon ürününün markasını hatırlıyor. Tüketiciler ayrıca, tanıtım ürünlerinin markalara değer katarken, aynı zamanda yararlı olduğunu da kabul ediyor. 

İşlevsellik ve stil, tüketicilerin promosyon ürünlerini sevmelerinin iki ana nedenidir. Promosyon ürünlerinin dağıtımında marka sadakati de %24 oranında artmaktadır. Genel olarak, promosyon ürünleri en iyi alınan ve en az kaçınılan reklam aracıdır.    
 

2024 YILI

KATALOGGÖRÜNTÜLE

BASKI FİYAT LİSTESİİNDİR


Asya Promosyon © 2025